2015. július 21.

Szülinapi dekoráció


Az első szülinap nagy dolog. Biztos vagyok benne, hogy minden család izgatottan készül csemetéje első születésnapjára, ahol a torta mellett a dekoráció is fontos. Én többek között egy papírrózsás ajtódíszt készítettem.


Hozzávalók
  • karton
  • akrilfesték vagy tempera
  • színes papírok
  • ragasztó
  • kevés textil
  • gomb
  • ecset, olló, tű, cérna
  • kétoldalú ragasztó

Elkészítése
  1. Egy kartondobozra felrajzoltam a számot, majd kivágtam. Rózsaszín akrilfestékkel (amit fehérből és egy pici pirosból kevertem ki) lealapoztam a kartont.
  2. Színes papírokból (3 féle árnyalatú rózsaszín) köröket vágtam ki. A sablon lehet egy bögre. A köröket aztán csigavonalban is felvágtam. Nem kell egyesével haladni, nyugodtan lehet 3-4 réteget összefogva vágni.
  3. A csigavonalakat a közepük felől haladva feltekertem kis "rózsa" formába, a végét egy pici ragasztóval rögzítettem, majd az aljára is nyomta egy adag ragasztót, és a lefestett karton alapra ragasztottam őket, szorosan egymás mellé.
  4. Amikor az egész karton be volt terítve a kis papírrózsákkal, néhány textillapból és egy gombból virágot varrtam, amit tővel és cérnával rögzítettem, habár lehetett volna ragasztani is.
  5. A kész ajtódíszt kétoldaló ragasztóval raktam ki az ajtóra.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése