2015. március 19.

Húsvéti tojásfestés

Már a kétévesek is tudnak tojást festeni. Egész ügyesen. Csak egy picit kell korrigálni a művet. Mutatom, hogy mi milyen tojásfát kreáltunk.


Hozzávalók:
  • hungrocel tojások
  • akrilfesték
  • ecset
  • tojástartó
  • fogpiszkáló
  • szaténszalag
  • gombostű
  • rügyező gallyak vagy aranyeső ágak

Első lépésként a tojásokat fogpiszkálóra tűztem, és egy tojástartóba szúrtam őket. Ezzel oldottam meg, hogy ne kelljen kézbe venni a tojásokat festés közben, mert az garantált festéközönt eredményezett volna a kezeken, ruhán.

A technika bevált, mert a kétéves lányom egész ügyesen végigpingálta a tojásokat, nekem csak az aljukat kellett egy kicsit befestenem.






A megszáradt tojásokat szaténszalaggal dekoráltam, amit gombostűvel tűztem a tojásokba. Néhány rügyezés, virágzás előtt álló gallyat vázába tettem, és ezekre aggattuk a közösen gyártott tojásokat.






Érdemes kipróbálni a tojásfestét már egészen kicsikkel is, mert csudajó közös program.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése