2015. március 21.

Húsvéti barkácsolás

Mostanában elég gyakran kell készülnöm valamilyen barkácsolós programmal, mert Fruzsi teljesen "rákattant" a festésre. Tojást már festettünk a tojásfára. Hogy ne ismételjük önmagunkat, papírra is pingáltunk. Tojás- és nyusziformákat vágtam ki, amit krumplinyomdával akartunk díszíteni.
De sajnos kiderült, hogy ezt a műfajt Fruzsi még nem annyira érti. Ellenben saját maga jött rá, milyen klasszul lehet festeni a krumplinyomda sima felületével. Dörzsölő, simító mozdulatokkal tökéletesen egyenletes rétegben tudta kifesteni a formákat. Sormintánk így nem lett, de a sikerélmény nem maradt el.

Nyuszi formát neten kerestem. A monitor elé tett papírra rajzoltam át puha ceruzával, majd sokszorosítottam. Tojást szabad kézzel rajzoltam félbe hajtott lapra. Ha a formákat nem vágjuk ki, kifestőként használhatjuk.

Krumplinyomda

Húsvéti formák festésre várva

Nyomdázás helyett festés a krumplival

Az elkészült művek száradnak


A nyomdázással később kísérletezünk majd. Most maradunk a sima festésnél.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése