2013. december 10.

Süssünk mézeskalácsot!

Az adventi időszakban ki ne hagyja senki a mézeskalács sütést! Mézeskalácsot készíteni jó, főleg gyerekekkel együtt. Szívesen gyurmáznak a tésztával, a nagyobbak a díszítésben is tudnak segíteni, a lakásban pedig isteni karácsonyi illat lesz. Én már megsütöttem az idei adagot.


A recept Limarától származik. Leírást itt találtok hozzá >>

A tésztáról azt kell tudni, hogy összekeverés után egy napig pihentetni kell szobahőmérsékleten. Ettől nem kell megijedni. Megéri kivárni azt az egy napot. A sütéshez Limara 8-10 percet ír, de nekem légkeveréssel kb. 6 perc is elég volt.


Így készült:



Ebből a tésztából két évvel ezelőtt adventi koszorút is készítettem. Rögtön kettőt. Valami csoda folytán meg is találtam az erről készült képeket, így ezt is meg tudom mutatni. Este fényképeztem, így nem igazán jók a képek, de a lényeg látszik. Na meg Limarához képest van még hova fejlődni... :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése