2013. december 12.

Karácsonyi dekoráció



Gyerekkel megváltozik a karácsony. Sokkal fontosabbá válik. És sokkal jobban igyekszük meglepetést szerezni. A gyerekek pedig igazán tudnak örülni minden apróságnak. Például a karácsonyi díszeknek. Megmutatom, én milyen dekorációt használok.


Ablakdísz

Ezt készen vettem, de jövőre matricafestékkel sajátot fogok készíteni.



Angyalkák

Ez amolyan félig csináld magad dísz. Mert hobbiboltban vettem azt az egységcsomagot, amiből aztán össze lehet fabrikálni ezeket az angyalkákat. Vagy tündéreket? 6-7 éves kortól a gyerekek maguk is el tudják készíteni egyébként.



Díszek a fán

Ezek viszont tényleg egyediek. A horgolt díszeket Anyukám készítette, a piros pöttyöseket én varrtam, az aranydiót pedig még akkor készítettem, amikor terhes voltam.

A pöttyös díszekhez 2-2 csillag vagy szív formát fordítottam színt színnel szembe, és körbevarrtam úgy, hogy az egyik csúcshoz egy kis szalagot is illesztettem. Egy kis rést szabadon hagytam. Ezen keresztül kifordítottam, majd maradék flíz anyaggal kicsit kitömtem. A rést kézi rejtett öltésekkel bevarrtam.

A dióhoz a diókat arany színű akrilvestékkel lefestettem. Száradás után akasztót készítettem rá úgy, hogy kis gyöngyöt és arany színű cérnát tűztem a tetejére gombostűvel.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése