2013. február 5.

Neszeszer mosható popsitörlőhöz

Mosható popsitörlőt használok, így ki kellett találni valamilyen szállítási módot arra az esetre, ha utazunk vagy vendégségbe megyünk. Ennek az az oka, hogy itthon műanyag adagolódobozban tartom a kendőket, amik be vannak vizezve. De a pelenkázótáskába nem akartam egy egész doboznyi kendőt rakni, és főleg nem akartam vizesen tárolni a táskában. Ezért egy neszeszert varrtam.

Ebben bőven elfér 5-6 darab kendő, amit szárazon hajtogatok bele. A táskába pedig külön rakok egy kis spriccelős falkont, amibe vízet töltök. Használatkor kiveszek egy kendőt a neszeszerből, ráspriccelek egy kis vizet, és már mehet is a fenéktörlés. A használt kendőket a pelenka tartó zsákocskába teszem, aminek a beljseje vízhatlan. Itthon aztán mennek a pelenkatartó vödörbe, majd a mosásba.

Maga a neszeszer olyan, mint egy papírzsebkendő tartó, csak nagyobb.
Innen letölthető egy képes útmutató a varrásról >>

Én is hasonlót varrtam, csak a záródásnál picit egymásra csúsztattam az anyagot, és raktam rá két patentot is. Ezen kívül masnival és gombbal díszítettem. De ezek már csak ráadások. Patent és masni nélkül is tökéletesen ellátná a funkcióját.

Így néz ki a neszeszer:


Fotnos még, hogy a víznek egy olyan flakont válasszunk, amiben korábban nem vegyszer volt. Az én flakonom egy üres Bionsen sókristályos ízzadásgátló. Ez telejsen illatmentes. A flakonban eredetileg csak sókristályok vannak, amit vízzel kell felönteni.

Amikor elfogyott, kiborítottam belőle a sót, alaposan elmostam, majd ki is főztem. Lehúztam róla a külső matricát is, így egy kecses, átlátszó flakont kaptam.

A kendő plusz víz párosítást így egyébként nemcsak popsitörlésre, hanem kéztisztításra is lehet használni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése