2014. december 12.

Függődísz lámpára

A gyerekszobában mennyezeti lámpa van, ami nagyon "pucérnak" tűnt. Ezért készítettem rá egy függődíszt papírból.


Hozzávalók:
  • színes papír
  • ragasztó
  • gyöngyök
  • damil

Elkészítése:
Vágjunk ki különféle formákat a papírból. Én azonos méretű köröket, felhőket és szívecskéket vágtam ki.

Ha sík alakzatot szeretnénk, akkor kettőt-kettőt ragasszunk össze úgy, hogy közben közé fogjuk a damilt is. Nálam ezek a felhők és a szívecsék.

Ha térbeli alakzatot szeretnénk, akkor hajtsuk félbe a kivágott elemeket (nálam ezek a körök), és egymás mellé sorolva, fél-fél oldalukat ragasszuk össze, középre fogva a damilt. Körökből 4-6 darabot is összeragaszthatunk így, amivel jópofa szivárvány színű "gömböket" kapunk.

A damil hosszán haladva több alakzatot is elhelyezhetünk. Az alakzatok közé egy-egy apró gyöngyöt is fűztem, illetve az alját is gyöngyökkel díszítettem.

A damil felső részére egy kis hurkot kötöttem, majd felakasztottam a lámpa felfogató kampóira. A felszálló meleg hatására picit forogni is tudnak, és igazán feldobják a szoba hangulatát.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése