2013. május 8.

Apró ötlet babaszobába



Amikor a lányom szekrényét feltöltöttem az apró babaruhákkal, öröm volt látni a rendezettséget. Majd jött a férjem, és megállapította, hogy ez így nagyon jó ugyan, csak ő nem fogja tudni megjegyezni, hogy mi hol van. Ezért megkért, hogy valahogy jelöljem meg a polcokat és ruhastócokat. Rögvest hozzá is láttam.


A fiókokra és a szekrényajtók belső felére kis felhőcskéket ragasztottam, és mindegyikre ráírtam, hogy az adott helyen mi található. A felhőcskék újrahasznosított alapanyagból készültek: egy papír ajándéktáskából vágtam ki őket. A ragasztáshoz egy-egy rizsszemnyi gyurmaragasztót használtam, így láthatatlan a rögzítés. A feliratozáshoz pedig alkoholos filctollat.


A kis navigációs táblácskák jól passzolnak a szekrény színéhez, így még dekorálnak is. Extra díszként kivágtam a táskáról egy mackófigurát is, ami szintén a szekrényre került.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése