2013. november 12.

Hálózsák vagy pólya varrása

Jön az igazi hideg idő. A héten állítólag már havazhat is. Szóval itt az ideje, hogy kicsit melegebben tartsuk éjszaka a gyerkőcöket. A most bemutatott hálózsákot már több mint egy éve varrtam. Kifejezetten újszülötteknek ajánlom, mert akár pólyaként is használható.
Az én lányom már rég kinőtte, ezért mit volt mit tenni: Micimackót hívtam segítségül. Így tudtam lefotózni használat közben. :-)

Megvarrni nem ördöngősség. Én fotó alapján, kézzel rajzoltam hozzá szabásmintát. A külső része színes (meg nem mondom milyen) anyag, a belső fele pedig puha bébiplüss. A két réteg közé még bélést is raktam, de ha most varrnám meg, ezt kihagynám. A béléssel együtt ugyanis már túl meleg. El lehet készíteni egyébként nyári verzióban is. Ilyenkor két réteg lenge pamutvásznat kell használni. Tépőzárral záródik.



Szabásminta innen tölthető le hozzá >>


Varrjátok meg ti is, főleg ha újszülött van/lesz a családban!



3 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon szeretném letölteni a szabásmintát, de sajnos nem lehetséges. 403-as hibát ír: access denied.

    Hol érhetem még el a szabásmintát?

    Üdvözlettel: Lilla

    VálaszTörlés
  2. Szia! Le akartam tölteni a szabásmitát, de sajnos ez nem lehetséges. Hogy tudom még elérni a szabásmintát?

    Üdvözlettel: Lilla

    Ez a hibaüzenet: 403: Access Denied —

    This file requires authorization:

    You must be logged in
    and a member of this blog.

    VálaszTörlés
  3. Szia! Le akartam tölteni a szabásmitát, de sajnos ez nem lehetséges. Hogy tudom még elérni a szabásmintát?

    Üdvözlettel: Lilla

    Ez a hibaüzenet: 403: Access Denied —

    This file requires authorization:

    You must be logged in
    and a member of this blog.

    VálaszTörlés